big_image

Brace yourself, sales are coming

31/12/2016


Musím sa vám s niečím priznať. Pri všetkej tej snahe (kecoch) o udržateľnosť, nenakupovanie, a hlavne o MINIMALIZMUS (a ka najviac blogerkami nepochopené slovo roka 2016) som sa tešila na výpredaje tak veľmi, až to bolelo. Konečne moje obľúbené značky o polovicu lacnejšie. Vyhýbala som sa im míľovým oblúkom posledné týždne, nedajbože by sa mi ešte niečo zapáčilo a ja by som sa vystavila mučivému rozhodovaniu, či kúpiť, alebo počkať s vidinou lepšej ceny. #firstworldproblems


Takže teraz by som sa mala tešiť, že?
Po tom, ako mi minulý rok vypredali kabát, po ktorom som pol roka túžila (kto mal vedieť, že zľavy začnú na Štedrý deň a rovno na môj kabát sa zlietnu dánske žravé kobylky, ktoré namiesto hygge visia na internete), som si zakázala mať privysoké očakávania. Ale keď som 26-teho ráno s nedôverou zapla comp a neverila vlastným očiam. Všetky veci, ktoré som si pred pár mesiacmi vyhliadla, boli v zľave a dokonca aj v mojom čísle!


I need to tell you something. In spite of all the efforts (bullshitting) to achieve sustainability, not-shopping, and most of all, MINIMALISM (the 2016's most misunderstood term among Czechoslovak bloggers), I've been looking forward to the xmas sales so bad it hurts. My fav Danish brands for half of their price, finally. I've been avoiding these shops for weeks, just to avoid the risk of a painful 'buy know' or 'wait for sales' decision. #firstworldproblems


So I should be happy now, right?
Last year, I'd been craving for a coat for half a year, and it was sold out during the Christmas Eve (I should have known that sales begin on Christmas and there are plenty of people glued to the internet instead of having hygge with their families, just as I had??) so I didn't have high expectations for this year. But then.. I checked sales in the morning of the 26th of Dec this year and I couldn't believe my eyes. Everything I'd wanted was 50% off now, and in my size!



Nie. Žartujem.

Väčšina sa vypredala už pred zľavami alebo sa nedostali do zliav a tie ktoré sa dostali, tie sa vypredávali z minúty na minútu, doslova mizli z košíka, potom na ďalší deň pribudli do zliav nové, aby sa zas vypredali za pár minút.

Ta tak. Nenávidím zľavy.



Not! Just kiddin'.

The majority of pieces I wanted has been either sold out before Christmas or they weren't on sale. Items which went on sale, were sold out almost immediately, literally disappearing from the cart.

So yeah, I hate sales.
top: Weekday // trousers and jacket: H&M // boots: Vagabond

No comments: